Jakmile zadáte objednávku, bohužel již není možné změnit doručovací adresu přímo na našem webu. Můžete se však pokusit změnit adresu prostřednictvím sledovacího odkazu, který obdržíte od přepravce. V závislosti na dopravci může být k dispozici možnost upravit doručovací adresu nebo zvolit doručení na výdejní místo.
U budoucích objednávek můžete doručovací adresu změnit po přihlášení do svého účtu na našem webu.
Pokud je balíček doručen na nesprávnou adresu, doporučujeme jej na dané adrese vyzvednout, pokud je to možné.
Pokud nelze doručení provést kvůli chybné adrese a dopravce nemůže chybu opravit, balíček bude vrácen do našeho skladu.
V takovém případě vás žádáme, abyste kontaktovali náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailu [email protected] nebo pomocí našeho chatu. Postaráme se o to, aby vám byl balíček znovu zaslán na správnou adresu.