Mohu požádat o úpravu ceny u produktu, který jsem již zakoupil(a)?
V BONO chápeme, že naše ceny se mohou měnit v důsledku různých faktorů, což může vést ke změně ceny produktu, který jste již zakoupil(a). Zde je několik důvodů, proč může ke změně dojít:
Směnné kurzy
Vyšší náklady v našem dodavatelském řetězci (dodavatelé nebo doprava)
Zlepšení kvality, funkcí nebo designu produktu
Změny tržních cen
Akce nebo výprodeje
Kromě toho se někdy může cena změnit, protože předchozí hodnota byla nastavena nesprávně. To může znamenat, že produkt nyní stojí například dvojnásobek oproti částce, kterou jste zaplatil(a) dříve. V takovém případě jste měl(a) štěstí a nakoupil(a) za nižší cenu.
Chápeme, že to může být zklamáním, ale bohužel nemůžeme nabídnout úpravy cen, náhrady ani kredity na rozdíl v ceně po dokončení objednávky. Také není možné zpětně uplatnit slevové kódy nebo dárkové poukazy na již provedené objednávky.
V BONO se neustále snažíme zlepšovat naše produkty a nabízet atraktivní ceny při zachování nejvyšších standardů kvality. Velmi si vážíme vašeho pochopení.