Přeskočit na hlavní obsah

Dostal(a) jsi poškozený produkt?

Pokud najdeš poškození na produktu od BONO, moc se omlouváme za nepříjemnosti. Poškozené zboží není třeba vracet.

Aktualizováno před více než 4 měsíci

Zašlete nám prosím následující informace, abychom vám mohli co nejrychleji pomoci:

  1. Číslo vaší objednávky (např. BONO_10101_CZ)

  2. Název poškozeného produktu

  3. Jasné fotografie, které ukazují:

    - Poškození v co největším detailu

    - Celý produkt jako celek

Důležité: Veškeré reklamace týkající se poškozených nebo nesprávných produktů musí být nahlášeny do 7 dnů od data doručení.

Potřebujete zpětný štítek od BONO?

Navštivte naši stránku pro vrácení zboží.

Dostali jste odpověď na svou otázku?