Přeskočit na hlavní obsah

Balíček mi nebyl doručen – co mám dělat?

Nedostal(a) jsi svůj balíček? Nejprve se zeptej sousedů nebo se podívej kolem domu.

Aktualizováno před více než 2 měsíci

Pokud sledovací informace uvádějí, že váš balíček byl doručen, ale vy jste jej neobdrželi, doporučujeme nejprve zkontrolovat u sousedů, zda jim nebyl omylem doručen. Pokud balíček není u sousedů ani nikde v okolí vašeho bydliště, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.

Zahájíme šetření u přepravce, abychom vaši zásilku lokalizovali. Tento proces obvykle trvá 3 až 5 pracovních dnů. Pokud se potvrdí, že balíček byl ztracen, zašleme vám nový bez jakýchkoli dalších nákladů. Věříme však, že se zásilka podaří v rámci šetření rychle najít.

Dostali jste odpověď na svou otázku?