Přeskočit na hlavní obsah

Nesprávný nebo chybějící obsah objednávky

Chybí něco v tvé objednávce nebo obsah nesouhlasí? Ozvi se nám na [email protected] nebo přes náš chat. Zde si můžeš přečíst, jak na to.

Aktualizováno před více než 2 týdny

Pokud obsah tvé objednávky není kompletní nebo se liší od toho, co jsi objednal, prosíme tě, abys nás co nejdříve kontaktoval. Můžeš nám napsat na [email protected] nebo navštívit naši kontaktní stránku.

Do e-mailu prosím přidej číslo objednávky a, pokud je to možné, i fotku obdržených produktů nebo přesný popis toho, co chybí. Dej nám také vědět, zda balík vypadal při doručení otevřeně. Pomůže nám to zjistit, zda šlo o chybu ve skladu nebo případnou krádež během přepravy.

Díky těmto informacím ti můžeme rychleji a efektivněji pomoct. Postaráme se o to, aby chybějící produkty byly co nejdříve odeslány, nebo najdeme vhodné řešení.

Dostali jste odpověď na svou otázku?