Jak nás můžete kontaktovat?
V BONO se snažíme, aby byl váš zážitek co nejpříjemnější. Chápeme však, že někdy můžete potřebovat další podporu.
Kontaktovat nás je snadné a rychlé:
Otevřete ikonu našeho chatovacího widgetu v pravém dolním rohu této stránky.
Vyplňte požadované informace co nejpodrobněji.
BONO Bot vybere (v případě potřeby) nejvhodnějšího kolegu, který vám s požadavkem pomůže.
Doporučujeme zahájit pouze jednu konverzaci najednou. Nemusíte se obávat, náš tým se vám ozve co nejdříve. Zahájení více kontaktů ohledně stejné záležitosti prostřednictvím různých kanálů může zpomalit dobu odezvy jak pro vás, tak pro ostatní zákazníky.
Pro tiskové a mediální dotazy nebo obecné otázky můžete poslat e-mail na adresu [email protected].
Jak mohu kontaktovat BONO e-mailem?
Náš tým je vám k dispozici 24/7 a rád vám pomůže. Zašlete svůj e-mail na adresu [email protected] a uveďte co nejvíce relevantních informací, například:Número do pedido (exemplo: BONO_10101_PT)
Číslo objednávky (např. BONO_10101_CZ)
Vaše jméno a e-mailová adresa
Jasný popis vašeho dotazu nebo problému
Podpůrné fotografie (pokud jsou k dispozici)
Tyto informace nám pomohou vyřídit váš požadavek rychleji. Odpověď můžete očekávat do 24 hodin, i když v obdobích zvýšeného provozu to může trvat o něco déle. Pro rychlejší podporu doporučujeme využít náš chat v pravém dolním rohu obrazovky.
Kontakt prostřednictvím kontaktního formuláře
Můžete také vyplnit kontaktní formulář na našich webových stránkách. Ozveme se vám e-mailem v reakci na váš požadavek.
Proč BONO nemá telefonní číslo?
BONO nemá call centrum a není nastaveno tak, aby zvládalo velké množství telefonních hovorů.
Naše značka byla vytvořena zcela online, včetně našeho zákaznického servisu. I když můžete občas obdržet automatickou odpověď, veškerá komunikace je spravována skutečnými lidmi, kteří se snaží poskytnout rychlou a efektivní pomoc.
Většina dotazů je zodpovězena do 24 hodin.